Region Częstochowa w obszarze bankowości korporacyjnej poszukuje stażysty/ stażystki.
Staż- umowa zlecenie
Stanowisko: Asystent Doradcy
Klienta Korporacyjnego
Miejsce odbywania stażu: Częstochowa, ul. Dekabrystów 41
Zakres obowiązków:
- Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków w zakresie obsługi klienta
- Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą Klienta
- Wspierania Doradców Klienta i Doradców Analityków w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji Klienta związanej z Jego bieżącą działalnością
Wymagania:
- Studenci 4-go i 5-go roku studiów (preferowane kierunki związane z finansami, ekonomią, bankowością)
- Zdolności analityczne
- Dokładność
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Dodatkowym atutem będzie umiejętność oceny sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych oraz znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz doskonalenia umiejętności w profesjonalnym zespole w międzynarodowej korporacji
- Umowę zlecenie na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
- Elastyczne godziny pracy
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przysłanie CV, listu motywacyjnego na adres emial:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
do dnia 17.01.2014r.
Prosimy o dołączenie oświadczenia następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez ING Bank Śląski
(zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. nr 101, poz.926).
Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych innym firmom należącym do Grupy ING w celach rekrutacyjnych tych firm”.
Praktykant/ka w Zespole Zewnętrznych Kanałów Sprzedaży
Zastanawiasz się, czy związać swoją zawodową przyszłość z bankowością? Jesteś studentem i chcesz się przekonać, jak funkcjonuje jeden z trzech największych banków w Polsce? Mamy dla Ciebie propozycję!
Bank Zachodni WBK poszukuje kandydatów na stanowisko
Praktykant/ka
w Zespole Zewnętrznych Kanałów Sprzedaży
Miejsce praktyki: Częstochowa
Zakres zadań:
Obsługa kancelaryjna
Przygotowywanie i ewidencja umów
Bieżące raportowanie sprzedaży
Przygotowywanie zestawień sprzedażowych
Wsparcie w administrowaniu biurem
Szukamy osób:
Mających status studenta
Zainteresowanych zdobyciem pierwszych doświadczeń zawodowych w banku
Z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (w szczególności Excela)
Samodzielnych i dobrze organizujących swoją pracę
Charakteryzujących się świetnymi umiejętnościami komunikacji, zarówno w kontakcie osobistym, jak i zdalnym (poczta elektroniczna, telefon)
Dokładnych
Nastawionych na wdrażanie usprawnień
Dyspozycyjnych min. 5 godzin dziennie przez 1 do 3 miesięcy
Oferujemy:
Bezpłatną praktykę w renomowanej instytucji finansowej
Możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych
Możliwość skonfrontowania wiedzy teoretycznej z praktyką
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. i wpisanie w temacie e-maila:
„Praktyka – Zewnętrzne Kanały Sprzedaży – Częstochowa”
Deployment Manager Job Specification
We urgently need a good strong Technical PM, preferably from the telecoms sector.
- Location is Newbury, min 3 months Contract, likely to be long term.
- First 3 months training in Dusseldorf (travel/accommodation to be paid by the Contractor)
- Day rate: £300 (Sterling) MAX
- Will have project managed large scale Infrastructure (servers, networks, storage) delivery and change projects.
- And/or will have project managed large scale Web Apps (Apache, Tomcat, Java) deployments in complex/distributed environments.
- Cisco certified (CCNA/CCNP) with strong IP routing/firewalls skills and UNIX server skills (KEY)
- Min 5 years PM experience. (KEY)
- Vendor Management.
- Prince 2 Practitioner certified.
Role is to PM multiple/converging and inter-dependent work streams that deliver infrastructure changes.
Must be able to work under pressure and have strong communication/people skills.
To apply, please send CV and Cover Letter to: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
For more information, please call: 00353 66 718 5775.
Konsultant ds. sprzedaży - praca 2-3 godziny dziennie (sam wybierasz godziny pracy)
Zadania na stanowisku: Sprzedaż kosmetycznych oraz poszukiwanie nowych osób do zespołu sprzedaży, Przygotowywanie ofert sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi procedurami; Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych; Przestrzeganie wyznaczonych standardów prowadzonych rozmów; Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Wymagania: Wykształcenia minimum średniego; Umiejętności szybkiego uczenia się; Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane); Minimum podstawowej znajomości programów MSOffice (Word, Excel); Nastawienia na realizację postawionych celów; Dokładności, skrupulatności, dbałości o szczegóły. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Przebojowość będzie dużym atutem. Oferujemy: Samodzielne stanowisko - jesteś własnym szefem Wynagrodzenie zależneod wyników; Wyjazdy integracyjne, Wycieczki i nagrody za osiągnięcie realizowanie planów sprzedażowych. Cykl profesjonalnych szkoleń; Pracę w wybranych godzinach; Możliwość rozwoju zawodowego i własnego biznesu. Zainteresowane osoby prosimy wypełnienie formularza na stronie: www.mariza-kosmetyki.com.pl
Stażysta w dziale księgowości
Alsen Marketing Sp. z o.o. największa sieć partnerska branży IT w Polsce, poszukuje osoby na stanowiskostażysta w dziale księgowości. Praca w głównej siedzibie firmy, w Chorzowie.
Nr ref. SK/S/13
Wymagania:
- Podstawy rachunkowości
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel
- skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji pracy własnej
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku - warunek konieczny
- Status studenta- warunek konieczny
- Mile widziani studenci kierunków administracyjnych, zarządzania, ekonomicznych
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
· Wsparcie Działu Księgowości w codziennych działaniach
· Archiwizacja dokumentów księgowych
· Prace administracyjno-biurowe
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie
- Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
- Po zakończonym stażu możliwość nawiązania stałej współpracy
- Staż płatny
Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.