Region Częstochowa w obszarze bankowości korporacyjnej poszukuje stażysty/ stażystki.


Staż- umowa zlecenie

Stanowisko: Asystent Doradcy

Klienta Korporacyjnego
Miejsce odbywania stażu: Częstochowa, ul. Dekabrystów 41


Zakres obowiązków:

  • Wspieranie Doradców Klienta Korporacyjnego i Doradców Analityków w zakresie obsługi klienta
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentacji związanej z obsługą Klienta
  • Wspierania Doradców Klienta i Doradców Analityków w przygotowaniu i prowadzeniu dokumentacji Klienta związanej z Jego bieżącą działalnością

Wymagania:

  • Studenci 4-go i 5-go roku studiów (preferowane kierunki związane z finansami, ekonomią, bankowością)
  • Zdolności analityczne
  • Dokładność
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
  • Dodatkowym atutem będzie umiejętność oceny sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych oraz znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego oraz doskonalenia umiejętności w profesjonalnym zespole w międzynarodowej korporacji
  • Umowę zlecenie na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia
  • Elastyczne godziny pracy

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przysłanie CV, listu motywacyjnego na adres emial: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
do dnia 17.01.2014r.

 

Prosimy o dołączenie oświadczenia następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez ING Bank Śląski

(zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. nr 101, poz.926).

Jednocześnie wyrażam zgodę na przekazywanie moich danych osobowych innym firmom należącym do Grupy ING w celach rekrutacyjnych tych firm”.

Praktykant/ka w Zespole Zewnętrznych Kanałów Sprzedaży


Zastanawiasz się, czy związać swoją zawodową przyszłość z bankowością? Jesteś studentem i chcesz się przekonać, jak funkcjonuje jeden z trzech największych banków w Polsce? Mamy dla Ciebie propozycję!

 

Bank Zachodni WBK poszukuje kandydatów na stanowisko

Praktykant/ka

w Zespole Zewnętrznych Kanałów Sprzedaży

Miejsce praktyki: Częstochowa

Zakres zadań:

*       Obsługa kancelaryjna

*       Przygotowywanie i ewidencja umów

*       Bieżące raportowanie sprzedaży

*       Przygotowywanie zestawień sprzedażowych

*       Wsparcie w administrowaniu biurem

 

Szukamy osób

*       Mających status studenta

*       Zainteresowanych zdobyciem pierwszych doświadczeń zawodowych w banku

*       Z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office (w szczególności Excela)

*       Samodzielnych i dobrze organizujących swoją pracę

*       Charakteryzujących się świetnymi umiejętnościami komunikacji, zarówno w kontakcie osobistym, jak i zdalnym (poczta elektroniczna, telefon)

*       Dokładnych

*       Nastawionych na wdrażanie usprawnień

*       Dyspozycyjnych min. 5 godzin dziennie przez 1 do 3 miesięcy

 

Oferujemy

*       Bezpłatną praktykę w renomowanej instytucji finansowej

*       Możliwość zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych

*       Możliwość skonfrontowania wiedzy teoretycznej z praktyką

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. i wpisanie w temacie e-maila:

 „Praktyka – Zewnętrzne Kanały Sprzedaży – Częstochowa”

 

Deployment Manager Job Specification

We urgently need a good strong Technical PM, preferably from the telecoms sector.
 
-        Location is Newbury, min 3 months Contract, likely to be long term.
-        First 3 months training in Dusseldorf (travel/accommodation to be paid by the Contractor)
-        Day rate: £300 (Sterling) MAX
-        Will have project managed large scale Infrastructure (servers, networks, storage) delivery and change projects.
-        And/or will have project managed large scale Web Apps (Apache, Tomcat, Java) deployments in complex/distributed environments.
-        Cisco certified (CCNA/CCNP) with strong IP routing/firewalls skills and UNIX server skills (KEY)
-        Min 5 years PM experience. (KEY)
-        Vendor Management.
-        Prince 2 Practitioner certified.
 
Role is to PM multiple/converging and inter-dependent work streams that deliver infrastructure changes.
Must be able to work under pressure and have strong communication/people skills.

 

To apply, please send CV and Cover Letter to: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

For more information, please call: 00353 66 718 5775.

Konsultant ds. sprzedaży - praca 2-3 godziny dziennie (sam wybierasz godziny pracy)

Zadania na stanowisku:

Sprzedaż kosmetycznych oraz poszukiwanie nowych osób do zespołu 
sprzedaży,
Przygotowywanie ofert sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi 
procedurami;
Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych;
Przestrzeganie wyznaczonych standardów prowadzonych rozmów;
Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem.

Wymagania:

Wykształcenia minimum średniego;
Umiejętności szybkiego uczenia się;
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane);
Minimum podstawowej znajomości programów MSOffice (Word, Excel);
Nastawienia na realizację postawionych celów;
Dokładności, skrupulatności, dbałości o szczegóły.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Przebojowość będzie dużym atutem.

Oferujemy:

Samodzielne stanowisko - jesteś własnym szefem
Wynagrodzenie zależneod wyników;
Wyjazdy integracyjne,
Wycieczki i nagrody za osiągnięcie realizowanie planów sprzedażowych.
Cykl profesjonalnych szkoleń;
Pracę w wybranych godzinach;
Możliwość rozwoju zawodowego i własnego biznesu.

Zainteresowane osoby prosimy wypełnienie formularza na stronie: 
www.mariza-kosmetyki.com.pl

 

Stażysta w dziale księgowości

Alsen Marketing Sp. z o.o. największa sieć partnerska branży IT w Polsce, poszukuje osoby na stanowiskostażysta w dziale księgowości. Praca w głównej siedzibie firmy, w Chorzowie.

Nr ref. SK/S/13

Wymagania:

  • Podstawy rachunkowości
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office w szczególności Excel
  • skrupulatność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji pracy własnej
  • Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku - warunek konieczny
  • Status studenta- warunek konieczny
  • Mile widziani studenci kierunków administracyjnych, zarządzania, ekonomicznych
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

·         Wsparcie Działu Księgowości w codziennych działaniach

·         Archiwizacja dokumentów księgowych

·         Prace administracyjno-biurowe

 

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prężnie rozwijającej się firmie
  • Przyjazną atmosferę w miejscu pracy
  • Po zakończonym stażu możliwość nawiązania stałej współpracy
  • Staż płatny

 

Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Człowiek - najlepsza inwestycja