Pracownik inwentaryzacji
Chcesz zdobyć nowe doświadczenie?
Poznać wiele interesujących osób?
A może jesteś studentem i poszukujesz dorywczej pracy?
Firma INVENT Sp. z. o. o poszukuje osób chętnych do współpracy na stanowisku:
Pracownik inwentaryzacji
Zakres obowiązków:
Ø Liczenie towarów w sklepach sieci handlowych
Ø Obsługa urządzeń do skanowania towarów
Wymagania od kandydatów:
Ø Dyspozycyjność w godzinach późno popołudniowych i nocnych
Ø Znajomość podstaw obsługi komputera
Ø Pełnoletność
Zapewniamy:
Ø Atrakcyjne stawki: 10 – 12 zł/h brutto
Ø Transport na inwentaryzacje wyjazdowe oraz dodatkowe premie
Ø Umowę zlecenie/dzieło
Ø Szkolenie przed przystąpieniem do pracy
Ø Pracę w miłej atmosferze
Ø Możliwość nawiązania stałej współpracy
Z przyjemnością informujemy, że uruchomiliśmy portal pracownika, który umożliwi Ci zapisanie się na wybrane inwentaryzacje w Polsce bez wychodzenia z domu.
ü Dzięki rejestracji będziesz miał stały dostęp do ofert pracy
ü Sam możesz ustalić swój grafik pracy
ü Wszystkie formalności związane z zapisaniem się oraz dokumentami załatwisz online
Dodatkowo jeżeli znajdziesz osobę do pracy przy inwentaryzacji, która jeszcze z nami nie współpracowała i wprowadzi twój PESEL przy rejestracji, to za każdą taką osobę otrzymasz dodatekw wysokości 50 zł brutto, jeżeli osoba polecana przepracuje min. 5 inwentaryzacji w Polsce (w okresie do 2 miesięcy od wysłania polecenia)
Jeśli jesteś zainteresowany zaloguj się lub zarejestruj na naszej stronie www.invent.ag lub poprzez link umieszczony poniżej
http://rekrutacja.invent.ag/SGAccount/Login?ReturnUrl=%2f
W razie problemów z rejestracją lub logowaniem prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Copywriter z językiem angielskim
O Firmie
Profesjonalne Pozycjonowanie - http://www.profesjonalne-pozycjonowanie.pl- to firma z branży reklamy internetowej. W 2013 roku zostaliśmy wyróżnieni w prestiżowym Konkursie Poznański Lider Przedsiębiorczości.
Opis stanowiska pracy
Do zadań copywritera będzie należało pisanie w języku angielskim dobrej jakości artykułów o różnorodnej tematyce i stylistyce na portale informacyjne, strony tematyczne, branżowe i specjalistyczne.
Oferujemy możliwość pracy zdalnej.
Wymagania:
- biegłe i swobodne posługiwanie się językiem angielskim w piśmie
- umiejętność pisania ciekawych materiałów na każdy temat
- samodzielność
- kreatywność
- pisarski polot
- lekkie pióro
- zacięcie dziennikarskie
- terminowość
- sumienność
- szybkość pisania
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie pisarskie w języku angielskim poparte portfolio
Kontakt:
Profesjonalne Pozycjonowanie
ul. Naramowicka 47/109
61-622 Poznań
tel.: 61 826 62 47
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Www: http://www.profesjonalne-pozycjonowanie.pl/
CV prosimy nadsyłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
Rejon: w miejscu zamieszkania Arum S.A. i siedzibą w Przeźmierowie, ul. Rynkowa 5 oświadcza, że posiada możliwość zatrudnienia osób na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w dwóch specjalnościach:
1. Energia odnawialna
2. Pośrednictwo finansowe i ubezpieczeniowe Zatrudnienie może nastąpić po odbyciu szkoleń:
• Z zakresu wiedzy o produkcie zakończonym zdobyciem uprawnień
• Szkolenia sprzedażowego
• Zajęć praktycznych - warsztatów sprzedażowych
Główne zadania:
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
• Aktywna sprzedaż produktów na powierzonym terenie
• Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów z klientami
• Realizowanie założonych planów sprzedażowych Oferujemy:
• Atrakcyjny system prowizyjny oferujący nieograniczone możliwości dochodowe
• Wynagrodzenie minimalne - U50 zt brutto + prowizja * premia (umowa o pracą)
• Indywidualną ścieżkę kariery i realny wpływ na wysokość wynagrodzenia
• Elastyczne godziny pracy, dopasowane do realizacji indywidualnego planu
• Wyselekcjonowaną ofertę produktów z rynku finansowego oraz energii odnawialnej
• Profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych
• Możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w ramach wtasnej działalności
• Bezpośredni kontakt i opiekę koordynatora regionu
• Dla bezrobotnych: dofinansowanie w ramach bonu szkoleniowego
• Opcjonalnie: dofinansowanie de minimis dzięki projektowi „Wsparcie w Starcie" Oczekiwania:
• Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami ■ Uczciwość, pracowitość i odpowiedzialność
• Wyróżnianie się inicjatywą i podejściem do pracy z pełnym zaangażowaniem
• Nastawienie na realizację celu i determinacja w jego osiągnięciu
• Wykształcenie średnie
• Niekaralność
Osoby zainteresowane proszone są o przestanie aplikacji zawierającej CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . Prosimy o zaznaczenie informacji, czy dana osoba posiada status osoby bezrobotnej
Pielęgniarka / Pielęgniarz
Pielęgniarka / Pielęgniarz – praca w Wielkiej Brytanii
Agencja Pracy Servizi Integrati Polona Sp. z o.o. zajmuję się profesjonalną selekcją i rekrutacją personelu tymczasowego. Posiadamy Certyfikat Wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr. 11129 Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
NURSES
Our Agencyisrecruitingnurses(m/f)forourclient,theNHSYeovilDistrictHospitallocated intheSouthWestofEngland,inthefascinatingSomersetCounty.Our client have many job positionsinavarietyofdepartments,includingTraumaandOrthopaedics, Emergency Admission Unit,Surgeryanda variety of “AcuteMedicine” wards,such asGastroenterology, Respiratory, Cardiology andStroke Unit.
Inrecentyears,TheTrusthasreceivedexcellentratingsforboththequalityofitsservicesandits financial management.The Trust isproud of itsdiverse andaward-winningnursing team.
Furthermore,astheYeovilDistrictHospitaliscommittedtogivethebestworkingexperienceto nurses coming from overseas, the Trust have developed a range of benefits to make relocation as easyas possible.
Candidate profile:
· Degree in Nursing
· Registration with the NMC initiated or completed
· Intermediate level of English
· Interest to develop career in a public hospital within NHS
· High standards of ethics, initiative, motivation, and professionalism
· 6 to 12 months professional experience
About the offer:
· Permanent full contract,
· Salary Band 5 (£ 21,478 to £ 27,901), dependent on demonstrated experience by the candidate,
· Up to 1000£ relocation benefit including, but not limited to:
- Reimbursement of the flight expenses or the UK,
- Reimbursement of the deposit and first 2 months’ rent of any accommodation that you choose,
· Career progression and development opportunities,
· Possibility to start working as pre-registered nurse for your PIN.
Ifyouarepreparingforyourfirstworkingexperienceabroad,this opportunityisideal:Yeovilcan bereached easilyfromthe InternationalAirport ofBristol(lessthan 70km)withdirectlow-cost flightsfromthemajorPolishairports.Furthermore,theSomersetregion,with itsmild climate, makestheperfectlocation toenjoy, both thesparklingcity lifeof nearBathandBristol, and the beautyoftheEnglishcountrylandscape.
Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o.
Al. Bielska 56/18, 43-100 Tychy
32 703 97 61
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez firmę Agencja Pracy Servizi Integrati Polonia Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach Al. Bielska 56/18, danych osobowych do celów związanych z procesem rekrutacji oraz udostępnianie danych potencjalnym pracodawcom w ramach prowadzonych procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) o Ochronie Danych Osobowych. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania oraz usunięcia."