Praca na oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach sytemu zabezpieczenia COVID-19

Szpital Vital Medic w Kluczborku zatrudni pielęgniarki, lekarzy anestezjologów oraz ratowników medycznych pracy na oddziale Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach sytemu zabezpieczenia COVID-19. Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Młodszy specjalista ds. finansowych

Praca dla pielęgniarek i pielęgniarzy

UWAGA!!!
Nabor na stanowisko pielęgniarki/pielęgniarza (miejsce wykonywania pracy Klinika Terapii Uzależnień i Psychiatryczna Wolmed, Dubie 1A, 97-420 Szczerców).
Zapraszamy studentki i studentów ostatnich roczników i absolwentów do współpracy.
Oferujemy stabilne zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie.
 

Praca!!!

Wychowawca w placówce opiekuńczo-wychowawczej. System pracy 12h. Tylko cały etat, umowa o pracę. Więcej informacji pod nr. tel. 609-013-944.

Asystent ds. obsługi kancelaryjnej

Nazwa stanowiska: asystent ds. obsługi kancelaryjnej
Miejsce stażu/praktyk: Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA (Zespół w Częstochowie)
ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 5
42-200 Częstochowa
Komórka organizacyjna: Wydział Ustalania Świadczeń V
Strona internetowa: http://zer.mswia.gov.pl/
Charakter stażu/praktyki: bezpłatne
Dane kontaktowe: tel. 22 60 28 470, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Rodzaj wykonywanych czynności lub zadań:
- Rejestracja korespondencji wpływającej oraz wychodzącej do/z Zespołu.
- Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
- Przygotowanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji przez bezpośredniego przełożonego.
- Rozdzielanie korespondencji pracownikom merytorycznym zgodnie z dekretacją.
- Identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny, przygotowanie dokumentacji z zakresu pracy kancelarii do archiwizacji lub brakowania.
Umiejętności zawodowe możliwe do uzyskania podczas odbywania stażu/praktyk:
- Doskonalenie umiejętności kancelaryjnych i biurowych;
- Obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz zarządzania czasem;
- Organizacja pracy w państwowej jednostce budżetowej;
- Umiejętność prowadzenia poszczególnych ewidencji.
Zakres wiedzy zawodowej jaką uzyska Uczestnik podczas odbywania stażu/praktyk:
- Wiedza z zakresu elektronicznego obiegu dokumentów;
- Wiedza na temat struktury Zakładu oraz poznanie uregulowań wewnętrznych;
- Wiedza z zakresu funkcjonowania kancelarii w jednostce budżetowej;
- Doskonalenie wiedzy w zakresie właściwego postępowania z korespondencją;
- Znajomość przepisów w zakresie BHP;
 

Człowiek - najlepsza inwestycja